E.E

God morgon ! Igår skulle Amanda,Jessica,Marlene,Sanna,Jossan,jag och David åka till en fest. Det skulle tydligen vara mycket folk där. När jag,Amanda,Sanna och David kom fram till busshållsplatsen där vi skulle möta resten såg vi hur det kom ut en klunga folk från ett område. Dom flesta visste vilka det var, men det var några vi inte kände igen. Folket rörde sig mot hållplatsen och stannade där. Vi satt en bit ifrån i bilen och väntade på att dom andra tjejerna skulle komma med bussen. När dom kommit fram till oss så pressade alla in sig i bilen och skulle just köra ut. Men då ser vi att det kommer en ambulans. Vi stannar då för att den ska vänta just framför bilen. Sen ser vi hur den kör till folket som står i busshållsplatsen. Vi stannade för att se vem dom skulle plocka upp. Det var en tjej som hade druckit för mycket. Hon kunde knappt stå på benen, alla andra hjälpte till att hålla upp henne. När vi kollat på dom nog länge så rörde vi oss mot festen. När vi väl kom in så vare typ "kaos". Om man ska beskriva det med ord så säger jag bara "en etta 40 pers". Man kunde knappt stå någonstans. Vars man än gick så var man tvungen att stå "ihoptryckt" med alla andra. Själv stod jag typ i ett hörn. På festen var det dock många bekanta. Många som jag har umgåts med förr. Kändes fett konstigt att träffa dom igen, blev bara konstig stämning. Alla var fett fulla också, man bah åkey. haha ne men..

Jag,Amanda,Sanna,Jessica och David bestämde oss för att åka iaf. Vi var där i tio min. Så vi gick och satte oss i bilen och dunkade iväg. Det var fan mer stämning i bilen. När vi lämnat av Sanna och Jessica i stan så parkerade vi och gick upp till Emilio ett tag. Där hade jag och Amanda jävligt roligt av ingen anledning alls. Amanda åt mint tabletter så det rök ur munnen.

När vi flummat klart hos Emilio så åkte vi vidare till nattöppet och köpte tre filmer. Amanda och David satsade jävel på att ha skräck kväll. Klockan var ju då halv ett så det var ganska sent. Vad mer då,... JA jusd det var en läskig gubbe inne på nattöppet. Han var typ 70 år, hade lite uteliggare stil på kläderna. Han var blek och kollade inte ens på filmerna, han kollade bara runt om sig på alla människor. Det kändes typ obehagligt. "Men off we go" vi satte oss i bilen Amanda backade ut den, sedan tog David över och körde.

När vi kom hem så gjorde jag och Amanda nudlar, det var mums, fast ganska onödigt. Kände hur mätt man blev efter några tuggor. Sen gick jag iaf och lade mig på min säng och kollade på "Herkules". Hann inte se så mycket innan jag somnade dock. Nu ligger jag här framför datorn igen vill att "One tree hill" ska börja NUUU. Orkar inte vänta. Vill vara med Emilio också, galet enda dagen jag inte sover hos honom och jag saknar honom redan. Aja hadebraa fokes!
XoXo
// Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0