Eden Lake. Emmisch

Hej hej, efter skolan åkte jag och Amanda hem till mami på stan. Hon hade då köpt en ny film.
Den heter "Eden Lake". Tänkte bara berätta lite om den. Om det är någon som är kännslig för att
bli förbannad så ska man inte se den. Filmen handlar om ett par som ska kampa på Eden lake.
Dom har tänkt sig en romantisk helg och "Steven" ska fria till sin tjej. När dom ligger på stranden och 
njuter av värmen så ser dom att det kommer ett gäng ungdomar. Dom är högljudda och skräpar ner stranden.
Ungdomarna är uppkäftiga och använder ovårdat språk till paret. 
Och nu orkar jag verkligen inte skriva mer om det, men den var bra iaf.
Ung jävlarna är typ dumma i huvet och deras föräldrar också, se slutet. 
Man vill bara att dom ska slaktas under hela filmen. HEHE ;)
Bra jobbat med bloggen Amanda.

Tjoe // Emma 


                                          

Kommentarer
Postat av: Sandra

blir o se den ikväll då=)

2009-02-17 @ 19:06:57
Postat av: Anonym

HAHA, jag orkar inte att ni kommenterar varandras inlägg bara för att de ska se ut som att ni har någon som kommenterar!! haha sötnosar. men bloggen är fan snygg nu! fattar inte hur amie har blivit så high på detta.

2009-02-17 @ 20:42:09
Postat av: sannie

den har jag sett! den är braa

2009-02-17 @ 23:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0