Deal with it

"Dellta - jag kom 30 min försent till skolan idag, inte bra"
men hej! jag kom 2 TIMMAR sent till skolan idag, om inte 2½ till och med.. så buhu för dig, verkligen

har nu 40 % frånvaro nu om inte 50 efter idag, haha alltså skolan VA HÄNDE!!?
jag är nog ingen skol människa, eller iaf inte nån som orkar angagera mig i skolan över-huve-taget :O

Jag vill fara ut och resa, jobba, skaffa mig meriter och erfarenheter på annat sätt än att sitta vid en jävla kukbänk och lyssna på dom mest uttråkade föreläsningarna nånsin..
Ja menar man borde köra kurser (jag vet att de redan är som kurser) men typ att man har en kurs per månad eller 2 månader, och sen när man är klar med de är man KLAR! och inte nå jävla kukigt att de kommer tillbaka nästa halvjävla år,
okej okej,, matte borde man ha hela tiden, OKEJ! men inte allt annat, kände att fingrarna bara löper på tangentbordet..
men helt ärligt, skulle inte de vara lite nice kanske?

Och sen, vad hände med vårat studie bidrag?
för hur många räcker 1050kr för i en HEL månad? nej skulle inte tro de..
jag köper typ aldrig kläder,aldrig smink eller unnar mig någonting roligt, kanske köpa ett gymkort eller gå på spa NÅNjävla kuk gång..
sen har man så jävla lite pengar så man inte kan spara lite i månaden heller.. ja menar då är vi nere på 500 spänn!!
Så ni kan ju fatta mitt dilemma om körkortet och utlandsresan igen..
fuck vad förbannad jag är idag.. EYU
ja men he är ju helt jävla otroligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0