bloggar igen

Hallå där.
Jag har inte bloggat på nån vecka av lite blandade anledningar, har bara i allmänhet haft en hektiskt vecka av olika skäl. amie gnällde precis lite på mig för att jag inte bloggar så tänkte att jag gör väl det då ;p
helgen har då varit bra, drack med tjejerna i fredags och hade det bara allmänt trevligt :) i slutet tror jag dock att vissa blev lite väl fulla, vi alla vet vem jag syftar på ;) hursomhelst så var det riktigt skönt att ta det lugnt med bara dom. inte ofta det händer, brukar oftast bli en jävla massa händelser under våra fredagar.
på lördagkväll "spelade" jag, amie, emma, alexandra, david, emilio, sirwan och a, e, a pappa fortet på megazone. tjejerna mot killar och självklart vann tjejerna! inte så oväntat... haha. vi är ju bäst. nä om sanningen ska fram har jag gjort det förut så visste väl hur typ 7 celler gick till ;p
juste! glömde nämna att jag städade mitt rum på lördagmorgon så att det riktigt skiner där inne. fick nämligen höra att farmor skulle komma.. och min kära farmor är väldigt anti-smuts och tvekar inte att städa mitt rum och gå igenom min tvätt och detta känner jag mig inte alltför bekväm med.. självklart ringer hon precis när jag håller på att renbädda min säng och är i princip klar efter sisådär 2 timmar och säger att hon inte kan komma.. aja, nu äre iaf rent och fint :D

söndag tillbringade jag på hippo och såg på ponnytävlingarna och hjälpte till lite här och där.. saknar att också få tävla!

sket i skolan idag men tror jag ska dit imorgon eftermiddag.. har möte med rektorn där vid 3 så känns lite om att jag måste dit. blir nog braaaaa.

har dragit i mig ännu en ben and jerry idag, tog dock en annan smak som såg god ut.. men favoriten är fortfarande chocolate fudge brownie! godaste glassen på denna jord, värd dessa 50 spänn som den lilla ynka burken kostar!

Nä tack för mig, nu ska jag se en film eller liknande! Håll förresten tummarna för mig imorgon, om det går som jag vill berättar jag då! :D



Kommentarer
Postat av: Amieee

Feeeeeeeeeeettt gott ;)

2009-02-16 @ 22:14:03
Postat av: Emma

Kvällen var najs juuh, skönt med bara tjejorna =)

2009-02-17 @ 09:48:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0