Barnvakt m.m.

tjohej
har suttit barnvakt eller vad man ska kalla det i sävar ikväll tillsammans med johanna åt våran 10 månaders kusin. dock så var han sjukt tråkig och sov hela tiden så fick knappt träffa sötungen. han är ju verkligen så söt att man vill äta upp honom. aldrig träffat ett snällare barn, han skriker och grinar verkligen aldrig. hur skönt som helst, han bara skrattar hela tiden! :)

igår for iaf brollie min förvuxna ponny till sina gamla ägare igen.. tråkigt men skönt att få det avklarat iaf.. en ponny från skåne besiktades idag utan anmärkning och kommer upp till mig på torsdag! så skönt att få komma igång igen med all ridning och kunna tävla igen.. första tävlingen blir förhoppningsvis den 28/2 alltså väldigt snart men det är mitt sista ponnyår så det är ju bara att köra! hennes namn är förresten Nirvana, riktigt fin ponny. provred henne när jag köpte brollie och hon var mitt andrahandsval så nu blire hon! snabba puckar här med hästköp alltså!





imorgon blir det skola vid sådär 11 tror jag, skönt med sovmorgon.

såg att emma skrivit om tattoo, oj så taggad jag blev på att göra en till nere vid vristen. ska bara hitta en som jag vill ha också, sjukt svårt egentligen..

nä nu ska jag ta och ladda ner någon film att se! heeejs :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0