allalalalalong kalsong

TJA Sandra Pahkala här.

Har fått ett litet tips från en daglig läsare här på våran blogg..
Hon sa de att de blir mycket mer intressant om man läser inläggen när man vet vem som skriver.
För att vi skriver ju alltid namnen längst ner... så de tycker jag vi ska ändra på isåfall.

Annars då, vet var ett tag sen jag skrev, men man har aldrg nånting vetiigt att skriva om som kompnjonen Sandra sa.
Men som ni kanske vet så sköter inte jag skolan så rätt bra och har så mkt frånvaro, men nu har jag faktiskt varit heldagars två dagar, och har nu 22% frånvaro. liite nice!
Förövrigt måste jag ge en applåd till Ami som mixtrar och fixar med bloggen, riktigt duktig, själv skulle jag inte fatta ett skit.

I helgen så var vi hemma hos Sanna och festade och de var ju jag som blev för full om någon funderar.. SOm vanligt.
Lördas så drog jag och sandra en tradionell film mys kväll, vi såg ett antagl filmer.
Någon som var sjuk var dokumentären "världens minsta kroppsbyggare" som ni boorde se,, den är overkligt knas..
Söndag var jag och pappa och såg på innebandy Iksu - fränsta,
efter matchen körde jag och hämtade Dellta, sen for vi och såg iksu - balrog, blir så sjukt besviken på mig själv för att jag slutade spela innebandy, känner verkligen taggen när jag sitter på läktaren.

Just nu sitter jag och hänger med Veronica på skolan, har slutat men sitter här för hennes skull, bara snäll.
Ska väl vandra hem snart.

HÖRS hej // Sandra Pahkala

Kommentarer
Postat av: Anonym

Smart tips, vi börjar med det nuu

2009-02-17 @ 14:13:55
Postat av: ami

vadåå ja fattar inte vi skriver ju altid vem som har skrivigt juuhh

2009-02-17 @ 18:57:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0