Alla hjärtans dag.

Tjo people, igår var det alla hjärtans dag är bara lite efter på att skriva.
Vi var och spelade Fortet med familjen och David,Emilio,Sirwan. Det var riktigt roligt kändes som att man var med i
fongarna på fortet. Det var lite små läskigt när man skulle gå runt i mörker och i gångar. När vi var på megazone så
träffade vi också Vahe och kompanie så pojkarna passade på att spela bilspel. Efter det så åkte jag hem med Emilio.
När vi kom hem så kollade vi på "Bruce den allsmäktige". Den är ju riktigt kung!
När den var slut så åkte David och Amanda hem till pappa. Emilio passade på att mysa till det lite med ljus.
Inget började brinna, "synd Amanda". ;P Det var min första alla hjärtans dag som jag har "firat" med någon, tycker att den blev riktigt lyckad.

Tack alla för en lyckad Alla hjärtans dag. Spciellt till min cariño.

tjoooe // Emma

beck kung! Jadu martin, om vi vinner på v75 satsar hälften var, dådu då kan vi åka ner till Bulgarien och supa oss fulla.

Kommentarer
Postat av: Anonym

äre nu jag ska tacka för dissen ;P

2009-02-15 @ 22:27:24
Postat av: sandra pee

nääe så himla gullligt :D

2009-02-15 @ 22:43:36
Postat av: Amie

Haha vissa har ju lite mer tur när det gäller ljus, men men gulligull :)

2009-02-16 @ 11:56:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0