*alfons åberg melodin*

helloww, jag bestämde mig för att inte skriva i bloggen tills nånannan av oss gjort de för jag var den som skrev senast,, så duktig emma :D

Idag så vaknade jag när väckarklockan ringde 07:45, men i vanlig ordning stängde jag av klockan och sov tills jag vaknade som idag vart 10:40.... jääspar glatt :)

Blir å pallra sig till skolan om jessica funderar på att dra på företagsekonomin :p haha

Annars då? jo jag gjorde en läxa igår som är 3 månader sen :] duktig :O :O
Var ute och körde med pappa och pluggade seriöst på teorin med anteckningar och allt, de enda sättet de går in ändå så :D haha
Tänkte göra en fet sattsning nu och sen ska vi köpa internet studier, snart så blire å ta en körlektion till en början för att se vad dom säger och om de är värt å köpa ett körlektions paket. (de är ju trotts allt dyyrt)

Dagens låt: Oasis - wonder wall
Dagens citat - bättre sent än aldrig
Dagens person: pappa
Dagens idiot: mig själv
Dagens älskling: min general


fred // pahkala


Kommentarer
Postat av: heheh

fred syster

2009-02-11 @ 13:39:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0