A.E

Halloj!
Har inte hunnigt skriva tidigare idag pga att jag har vart tvungen att fixa lite saker! Vaknade av Davids störande väckarklocka ida som vanligt klockan 7 på morgonen steg upp försökte vakna till, sen kollar jag på schemat och märker att jag inte börjar förän klockan halv 12!? störande, men kunde inte somna om så var vaken och åkte med david ner mot stan sen så for David vidare till arbetsintervju ja hoppas att de gick bra älsk! :) Sen så var vi i skolan fick mer information angående spanien resan bara 2 veckor kvar innan vi far :O Men våran lärare drog en läskig berättelse om en händelse som hade hänt när en annan grupp elever hade vart där riktigt läskigt. En elev hade blivigt nerslagen och rånad. :/ Men men iallafall är ändå jätte taggad på att fara :D de kommer att bli sjukt roligt. Efter skolan så följde jag med pappa till saab för han skulle prata med någon angånde att sab håller på att gå i konkurs och han har en lånbil därifrån eller nått liknande. Men iallafall vi stog och kikade på en riktigt snygg saab, satan så nice den var! det var en svart cab riktigt snygg sportbil i svart. Sen kom det en som jobbade där och frågade om vi behövde hjälp, och pappa bah ne jag kikar bara på en bil till mig dotter haha höll på att dö sen spelade vi bara med och han trodde att vi var seriösa fick test sitta och allt ! ;D haha oj oj oj så jag önskar att de va sant :O men inte det inte .. aja sen for vi vidare till banken för att sätta över lite pengar som ajg fick i julklapp, som dock ska gå till skulder :p kom hem för ett litet tag sedan bara men nu måste jag snabba mig iväg igen ska fara till mamma och hämta en säng jag ska få! =] sedan måste jag försöka söka reda på nummret till Harrys aja måste snabba !! vi hörs senare Hejrå! / Amie ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0