A.E

I Fredags  - blev det krogen med sandra P. Vi softade först på Maxim och drack några goda drinkar sedan for vi vidare till x3m. Lyckas alltid bli sjukt lyckat när jag far på krogen med dig sandra! Haha alltid lika roligt ;D aja vi träffade Amanda Det och hennes kompis sandra där hehe lite roligt ändå, sandra o sandra o amanda o amanda ! Vi 4 dansade hela kvälllen sjukt roligt lyckades även spendera 2500kr under kvällen :O sinnessjukt! Jag och pengar är farligt, dom försvinner riktigt fort. Sen lyckades jag tappa rösten också kunde knappt prata. Var lite förskyld innan men i mitten av kvällen var min röst helst förstörd.. ;p Men det blev en riktigt lyckad kväll iallafall :)

Sedan igår på lördagen - Vaknade och hade fruktansvärt ont i halsen, fortfarande lite hes också. Men jag steg upp och följde med linn till stan så jag emma och linn gick runt och jag märker att ett par skor som jag vela köpa sjukt länge på dna är på rea och det är exakt det jag gått och väntat på! Men jag testar dom och börjar fundera på om dom sitter så snyggt ändå. Har så svårt att hitta skor som passar mina ben, jag vill att dom ska sitta tajt runt vaden, men de gör dom sällan, bara på shanta sitter skorna perfekt men dom har aldrig min storlek längre. Eftersom att jag har rätt så stora fötter storlek 39 ibland även 40 på sko storlek. Riktigt störande. Men bestämde mig för att inte köpa dom iallafall, har bestämt mig för att försöka spara så mycket pengar som möjligt till i sommar då jag ska fara utomlands! :) Senare på kvällen for vi förbi på en fest, men var verkligen inte på festhumör kände mig bara sjuk å ville fara hem, så var där 5 minuter sedan for vi hemmåt och köpte skräckisar.

Idag är det Söndag -  Idag har jag bara legat i sängen, känner mig inte frisk alls. Har ont i halsen och hosta. Så blir nog bara att ligga hemma idag och knapra halstabletter. ;p

 That's how we like it ;]



Herråå / amie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0