ack ack

Efter att jag läst några av våra nya helt jätte seriösa inlägg undrar jag verkligen vilket liv vi har.. haha
vi pratar så desperat att vi måste hitta på något med vårat liv.
Vilket reluterar till att vi skapar en gemensam blogg som bara gör att vi drar oss till datorn mer,
än att kanske dra ut och hitta på nått, ta en öl med emma kanske? (för att följa trenden)
nej men förfan, jag dricker inte ens öl.

varför tatuerar sig alla tjejer som är tillsamasn med killar som är typ tatuerade över hela kroppen. Det är snyggt, men man ska ju göra det för att man själv vill eller?
Det är ju inte alla som har tattueringar bara för deras älskade har de,
hobbyn kanske bara föll över tjejen när dom blev tillsammans? :O
Sen skulle jag också vilja ha nån tatto, funderar antingen på nacken eller handleden, något litet till att börja med.
Dagens låt: Brother Ali - Forest Whitaker
http://se.youtube.com/watch?v=6ScPoBEFl1Y
en seriös Dagens outfit bild förståss:
ett par mjukisbyxor och en t-shirt

haha sug min
//pahkala

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0