Soola

Hej hej idag har jag varit på stan med Amanda,Sanna,Amsterdam,J-budy,David. Vi gick runt på alla möjliga affärer. Jag hade kvar pengar på mitt present kort på Gina så gick dit och hittade matchande underkläder. Otur som jag har så valde jag fel storlek på Bh:n så gav den till Amanda. Vi köpte också lösnaglar och lösögonfransar. När vi var less på att gå runt på stan åkte vi till Ersboda och köpte dricka till nyår. Glömsk som jag är så glömde jag köpa det viktigaste,.Champagne!!! Det blir en till vända till systemet imorgon. Jag har fortfarande inte hittat någon nyårsklänning. Det känns så otaggat om man inte har det, man vill ju åtminstånde vara fin på nyår!
När vi kom hem så beställde vi mat från Great Eastern! Underbart gott. Vi åt friterad kyckling och biff med bambuskott. Mätta och belåtna som vi var kom vi på att vi skulle åka ner på Östermalm och sola. Det var helt underbart skönt att komma in i värmen efter kylan. Efter solningen åkte vi hem igen och kollade på Leagaly Blond. Kung film det där! Det är väl allt som har hänt idag.
Jag saknar att hänga. Spela tv-spel. Lyssna på våran musik. Mysa, hålla hand. Blicken, leendet, fjantandet.
Seeeyalll!!
Btw,. Filmen "The Chair" söööööög. Bara en dålig b "skräck" film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0