Nyår

Imorgon är det nyår.
Idag har vi varit på stan som alla andra dagar. Jag hittade äntligen en nyårsklänning i sista minut. Den är jättefin. Vi har också varit och köpt jordgubbar och snacks/utblandning till drinkarna. På kvällen åkte vi till Oldstars och tog en öl med Vahe,David,Amanda,Amsterdam,Sanna,Jessica och Alex. Vi åkte hem ganska tidigt eftersom att vi ska upp tidigt imorgon och göra oss i ordning till dagen/kvällen. Amanda och David ska ta in på hotell så jag och Amsterdam hakar på på morgonen och gör oss klara där! Kommer bli kung. Efter det ska vi åka vidare till mamma och äta middag. Hon gör alltid underbar thai mat på nyår.
Campagne och jordgubbar,. mums
Det är så skönt att vara med mamma på nyår. Hon är alltid så glad och har trevligt folk hemma hos sig. Stämning på hög nivå kan man säga.
Får väl se om jag lyckas få någon nyårskyss. Det känns egentligen fel eftersom att jag bara vill ha en viss person. Men vad är nyår utan nyårskyssen? Förra nyår var allt perfekt jag fick min kyss och spenderade året med älsklingen. Så hur fan kommer mitt år se ut nu?
Hoppas på bättre tider kan jag bara säga.
Seeyall

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0