Galet

Det är ju bara sjukt hur snabbt tiden går just nu. Äntligen är snön här! Allt jag vill göra  nu är att dra till Hemavan och gliiida ner för backen på brädan. Vakna till solen och ta en kopp kaffe till ciggen. Ta en kall öl i bastun, springa ut naken och kasta mig i snön. Åh vad jag vill.
Men hur blir det på nyår utan en nyårskyss? Måste hooka nu!
Någon som är intresserad ?
Hoppas att det bli en bra julafton och nyår, även fast Linn och Sandra är i stockholm då! Hoppas att ni har det jävlig kul också. Nyår bli så mycket mindre utan er tjejer!

Hoppas att den här julafton blir den bästa ever!
Även fast jag inte har någon kille nu så ska det nog funka,.. hoppas jag!
Ciao bellas!


Kommentarer
Postat av: sandra p

vaaa..

har ni gjort slut?!

asså snacka om efterr

2009-12-17 @ 23:15:13
URL: http://sandrqs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0