Fiiiilm

Hej hej allihopa! Idag har jag inte gjort mycket kan jag ju bara säga. Märkte när jag vaknade att jag har vänt på dygnet otroligt mycket, pallar inte sånt egentligen. Men vad kan jag göra åt saken om jag är en nattuggla. Jag vaknade klockan fyra i dag, eller igår måste jag väl säga eftersom att klockan är fyra på morgonen nu. =) Jag Amanda och David bestämde oss för att hitta på något med Sanna vid nio tiden. Vi insåg då hur mycket klockan var och att det var försent för att åka och fika. Det fanns inga andra alternativ än att åka iväg och hyra film!
Vi hyrde "The children","Street fighter" och "The chair".
The Children var bra, men man blev sjukt arg och stressad av den kan jag ju lova. Det var vissa saker som man hade velat veta mer av som inte togs fram i filmen också.
Street Fighter, som kommer från spelet var också bra. Jag gillar filmer där dom slåss. Riktigt grymt! Filmen handlar som sagt om samma sak som spelet går ut på.
Vi hann inte se den tredje filmen så den sparar vi tills imorgon. Den verkade riktigt läskig. Den handlar om en tjej som just har kommit ur en psykos. Hon börjar sedan misstänka att hennes hus är hemsökt. För att bevisa att hon inte har blivit galen så börjar hon filma sig själv och allt som händer. Filmen verkar påminna ganska mycket om "Paranormal Activity" som också är en sjukt bra film.
Imorgon blir det förmodligen ut och shoppa! Får se om jag hittar något roligt att köpa, eller om jag ens orkar ta mig upp i tid imorgon. Hatar att vända på dygnet så att man inte hinner vakna innan allt stänger. Måste också säga att jag har köpt en jätte fin tjock tröja från Gina. Den är grå och full av dödskallar, löööv it! Den var dock inte på rea, men mycket värt köp iaf.
Sov Gott, nu ska jag fortsätta läsa "Om jag kunde drömma". Älskar den!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0