Avatar

Idag har jag varit på bio med Alexandra. Vi såg Avatar. Åh det var så sjukt bra. Jag hade hur höga förhoppninar som hels på den, men det blev inte sämre för det. Jag fick lite ont i huvudet i början för att det hände så mycket. Ögonen är inte vana vid att man ska följa med så snabbt. Efter dom tre timmar så fick man lite ont i rumpan dock. Filmen var dock hur värd som helst. Har inte sett en så bra film på länge. Filmen var så sjukt bra att man började tro at tman var inne i deras värld. När filmen var slut gick vi ut och all njutning av filmen försvann direkt! Ut i kylan och snö ovädret!
Usch blä äckligt.
Vi blev hämtade av Amanda och David och åkte och lämnade av Alex. När vi kom hem så såg vi på en film som heter L.A Gigoloo typ, vet inte riktigt hur det stavas. Den var bra ett tag men slutet var inte bra. Jag gillar inte olyckliga slut. Usch.
Nu ska jag se på en till film som heter "The propocal" vet inte hur det stavas heller. Känner att jag måste öva lite på engelskan haha.
Hade bra pojkar och flickor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0