Koh Samet i mitt hjartaa

Nu har jag verkligen borjat gilla det har stallet! Jag skulle latt kunna bo har, allt ar sa enkelt. Pa dagarna solar man och badar, tranar om man kanner for det! Efter att man har kollat pa solnedgangen sa gar man till stranden och satter sig pa kuddar som ligger ute langs stranderna. Hur mycket fin belysning som helst ocksa! Jag blir helt kar! Sen efter maten vid atta nio tiden sa kommer det massa killar som har eld show. Det ar hur grym som helst. Man trottnar aldrig heller. Sen efter att det ar klart sa finns det grymma fest stallen ocksa om man vill vidare pa det, det finns ocksa mindre baren man kan sitta och chilla vid. Men musiken ar ju vanlig vilket ar galet skont och kul. Ouff FIIREE!!
Ouff vad acklig jag ser ut haha, Fick ha tva maskottar pa mig och en lapp dar det stod "Du ar vaker" haha. Sen fick jag ocksa en ros ring som var gjord av en servett, och ett armband som ar sjalvlysande!! Scaaryy.
Fiiiireee!! haha dom hade lekar pa stranden med eld! Forst korde vi limbo med en lina som brann. Sen nar man klarat sig till andra sidan sa fick man gratis shots. Sen sa fick man ga sa manga ganger man ville. Jag ramlade forsta gangen, jag var redan full! Sen andra gangen tvingade "elskling" mig att ga igenom. Eller nej HAN LYFTE MIG UNDER LINAN! kommer bild pa det senare!! Efter limbo blev det hopprep, vissa borjade brinna mellan benen, sa det var inget jag vagade mig pa! och efter det blev det att hoppa igenom en brinnande ring, men det missade vi. Vi gick vidare till en kixboxnings bar.
Inte lika mycket drag har som det var pa FIIIRE dock. Men man kunde iaf bestalla red bull vodka buckets!
Vilket vi btw blev bjudna pa igarr,. tabben, assa vi fick tre bucket gratis och fem drickar tror jag, vi vinglade hem efter det, tog ett dopp pa vagen hem ocksa! men de var gott!
Nu kommer det lite random bilder hehe.
Forsta dagen i Thailand, var ju tvungen att steka vid pooooolen ii sooooleeen. B)
Hade gott allesammans

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0