Somliga går med trasiga skor,.

Vad händer då?
Jadu vafan händer påriktigt?
Jadu Inte ett piss.
My Life.
The game- Better days
Kung låt.
Som sagt inte ett piss händer just nu. Eller jo vafan det är ju sportlov! Omg Happy times. För stunden kan man vara lite fri, och börja bry sig lite mer om sig själv. Softa jävel asså!
Annars,. hm på onsdag blir det pyjamas party hemma hos Sanna. Det kommer nog bli kung i hope!
Annars har jag städat mitt rum! Det är såå mysigt just nu. Snart kommer Jenny ta tillbaka sina möbler,. snyft. Mitt rum kommer bli så tomt. Buhu,. men men.
Ska käka lite godis nu, sura bilar & mini bubblizz. Haha vafan namnen lixom galet omg,. Roliga tider.
Jag vill ha en egen måne, som jag kan åka till. Där stannar jag tills allting ordnat sig.
My Life, Your'e entertainment!
Peace out!



Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg

Hej! Just nu har jag en tävling på min blogg för dig som är hästintresserad!

Tävlingspriset är sponsrat utav Charlies Häst & Hund!



Klicka här för att komma till tävlingen:

http://stockholmsjenna.blogg.se/2010/march/tavling-i-samarbete-med-charlies-hast-hund.html

2010-03-16 @ 08:32:12
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0